Typ letadla: | unknown |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Not specified |
Registrace: | Neznámá |
Autor: | milhaus |
Datum pořízení: | 09/2009 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 6166× |
Pomocný energetický zdroj (APU) Garrett GTCP85-129H při vybalování z přepravní bedny. V přední části jsou umístěny agregáty, ještě není naistalován generátor, místo něj je hnědá záslepka, která je vidět v horní části. Modrobílou záslepkou je zakryt vstup vzduchu. Vpravo se nachází olejová nádrž a za ní nesymetricky umístěná spalovací komora. Tento model je jedním ze třech typů APU používaných na Boeingu 737.
Našel jsem nějaké info v angl.
www.b737.org.uk/apu.htm#APU_Timer
87shp/61kW na hřídeli, generátor tuším 60KVA,ten samý na motoru 45KVA.
336lb/152kg dry
Jaký to má výkon? Na hřídeli a elektrický?
Kolik ta elektrárna váží?
Celkem 6 záznamů
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
fofatek, používá se na starý generaci 737